Minden, mi feltölti a lelket

Délibáb

Délibáb

Új szavakat vettem

2015. augusztus 05. - Amerigo B

Új szavakat vettem

régieket mind elvetettem,

s bújnak vad hajtások

és szelídek is talán

röpke rövid versek

egy új kor hajnalán.

 

Új szavakat vettem

létem ékesíteni,

ünneplőbe öltöztetett

kusza mondatok

löknek az ég felé

újabb versszakot.

 

Új szavakat vettem

mi volt elfogyott

hiába keresnék

korosodó szívemből,

korai téveszmék,

ifjonti hév kikopott.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://delibab.blog.hu/api/trackback/id/tr627681214

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása